9.09.2010

Sałatka-pożegnanie lata.

Tak więc sezon letni uważam za zamknięty,teraz przyjdzie nam się cieszyć kolorowymi jesiennymi krajobrazami i spadającymi listkami. 
Lubię jesień.
Wczoraj w ramach zamknięcia sezonu letniego, w kuchni powstała lekka owocowa sałatka z dodatkiem kurczaka,która wymyśliłam w momencie z tego z akurat miałam w kuchennej spiżarni.
Photobucket

Sałatka "Pożegnanie lata":
-mix sałat (ja kupuję w markecie gotowe w torebce)
-2 gruszki
-2 jabłka
-6 śliwek węgierek 
-1 podwójna pierś z kurczaka
-4 łyżki miodu
-sok z połowy cytryny
-oliwa do podsmażenia kurczaka
-sól,pieprz
-zioła prowansalskie,można dodać świeże.Photobucket

Najpierw podsmażyłam na oliwie pokrojoną w kostkę pierś z kurczaka,przyprawiłam już na patelni solą i pieprzem.Kiedy pierś już się zarumieniła dodałam jedna łyżkę miodu.Do miski wysypałam sałatę,dodałam pokrojoną gruszkę,śliwki,jabłka.Posypałam to wszystko ziołami,polałam sokiem ze świeżo wyciśniętej cytryny,z resztą miodu.Na koniec wymieszać i cieszyć się smakiem. (sałatka równie dobrze komponuje się z orzeszkami ziemnymi z puszki..)
Smacznego.
Photobucket
Bo kiedy za oknem szaro,buro i ponuro trzeba się cieszyć tym co pozostawiło nam po sobie lato.Przepyszne dojrzałe owoce,które jeszcze nie tak dawno dojrzewały skąpane w letnim słońcu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz